1117 Aliz u. 6.

Szakterületek

Egy egyszerű kérdésből adódik az első probléma: mennyibe kerül?

EGYEDI SZOFTVER- ÉS ALKALMAZÁS MEGOLDÁSOK

Vajon van a cégem ügymenetében olyan folyamat, amit szoftveres támogatással hatékonyabbá, egyszerűbbé, gyorsabbá és ezek által gazdaságosabbá lehetne tenni?

A legtöbb esetben a válasz, igen, bár nem mindig egyértelmű, hogy pontosan hogyan és pontosan milyen szoftver megoldás segíthet az elvárt eredmény elérésében. Cégünk megtalálja a megoldást. Információkért klikkelj.

SOS webfejlesztés

SOS szolgáltatásunk keretén belül felár nélkül fejlesztjük le honlapodat, webshopodat vagy oldjuk meg bármilyen webügyedet. Egyénre és cégedre szabva, 24 órán belül!

Érdekelnek a részletek? Vedd fel velünk a kapcsolatot és lépj a konkurencia tyúkszemére.

WEBÁRUHÁZ / WEBSHOP

Profitáljunk az internet adta előnyökből. Ma már nélkülözhetetlen egy gyors, modern irányelveknek megfelelő, informatív webes felület.

Érdekelnek a részletek? Vedd fel velünk a kapcsolatot és nyiss üzleti csatornákat. 

WEBES KARBANTARTÁS ÉS ÜZEMELTETÉS

Webszerviz szolgáltatásunk elsősorban azoknak a vállalkozásoknak jelenthet megoldást, ahol úgy érzik, halasztást nem tűrő webes bibi van és szakértelem, vagy időhiány miatt nem találják a sebtapaszt!

Érdekelnek a részletek? Kattints fel és soha többet nem fog problémát okozni a weboldalad karbantartása és üzemeltetése.

WORDPRESS EGYEDI FEJLESZTÉS

Több ezer WordPress oldalon vagyunk túl. Hidd el, nincs olyan feladat, amely ellen tudna állni felkészültségünknek. Tucatnyi ingyenes sablont és plugint, rugalmasságot, gyorsaságot és professzionális üzemeltetést prezentálunk céged számára.

WordPress oldalt fejlesztenél? Várjuk megkeresésed.

WEbaudit

Mi a Webaudit? Weboldalad, webáruházad, értékesítési oldalad informatikai felülvizsgálata, a működési és fejlesztési hibák orvoslása, optimalizálása. Elért eredmény = biztos növekedés!

Elemezd weboldalad vagy vedd fel velünk a kapcsolatot és modernizáljuk webes felületeid.

OPTIMALIZÁLJ MAGYARORSZÁG!

Az OPTIMALIZÁLJ MAGYARORSZÁG! projekt keretén belül ingyenes elemzéssel járulunk hozzá céged sikereihez.

Elemezd weboldalad vagy vedd fel velünk a kapcsolatot és irány az első hely..

WEBSEBESSÉG

A weboldalsebesség rendkívül fontos a felhasználói élmény szempontjából.

Érdekelnek a részletek? Teszteld weboldalad vagy vedd fel velünk a kapcsolatot és lépj rá a gázra!

KAPCSOLDÓ ERŐSSÉGEK

A weboldalsebesség rendkívül fontos a felhasználói élmény szempontjából.

Érdekelnek a részletek? Teszteld weboldalad vagy vedd fel velünk a kapcsolatot és lépj rá a gázra!
Ágazatok, ahol már szereztünk tapasztalatokat
  • Oktatás, Turizmus
  • Sport és szabadidő
  • Ingatlan, Építőipar
  • Sport és szabadidő
  • Gyártás, Értékesítés
  • Raktározás
  • Csomagolás, Szállítmányozás
  • Egészségügy
  • Igazságügy, Jog
  • Kultúra, művészet
  • Filmgyártás
  • Ügyfélszolgálat
  • Állattenyésztés
  • Mezőgazdaság
  • Energiagazdálkodás
  • Humán erőforrás
MELY TERÜLETEKEN ALKALMAZHATUNK
MA MÁR FELHŐ ALAPÚ SZOFTVEREKET?
  • E – Kereskedelem
  •  Ügyfél / Vevőnyilvántartás
  •  Szoftveres ügyviteltámogatás
  •  Számlázás / Pénzügy
  •  Készletgazdálkodás
  •  Foglalási rendszerek
  •  Egyéb nyilvántartó rendszerek
  •  Folyamatirányítás
  •  Gyártástámogatás
  •  Projektmenedzsment
  •  Könyvelés
  •  Dokumentumkezelés
  •  Ügyféloldali szoftverek, alkalmazások
Eddigi igények, amikkel találkoztunk
  • Rendszerintegráció, szinkron folyamatok kialakítása
  • E-kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Folyamattámogató rendszerek fejlesztése
  • Új fejlesztések integrálása meglévő rendszerekhez
  • Felhő alapú megoldások tervezése, fejlesztése
  • Adatkezelő rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Moduláris fejlesztések az igényekhez és lehetőségekhez igazodva
  • Egyedi nyilvántartó rendszerek és alkalmazások kialakítása
  • „Okos” projektek Start Up – ok megvalósítása
Azt gondolod, hogy nem létezik ma Magyarországon olyan cég, amely elsődlegesnek tekinti ügyfelei finanszirozási lehetőségeit?

 

Mi is rengeteget tudnánk mesélni a vállalkozások közötti mentalitásbeli különbségekről, legyen szó üzleti vagy emberi hozzáállásról. Mindannyian tisztában vagyunk az ún. “magyar betegségekkel”. Biztató tény azonban, hogy egyre több az olyan szakértelemmel, szorgalommal és kitartással felvértezett szakember itthon, aki tudását és kvalitásait annak szenteli, hogy a hazai vállalkozások mögött erős informatikai és marketing bázist teremtsen.

 

Mi, nemzetközi szinten is kiróbált szakemberek bátran merítünk a nyugat-európai tudásból és tapasztalatból, a sok szempontból speciális magyar piacon is életképessé téve azt. E folyamatot a legifjabbtól kezdve az idősebb generációig mindenki egy emberként üdvözölheti, hiszen a potenciális munkavállaló réteg “helyzetbe hozása”, erősítése és a hazánkban működő cégek sikerre vitele nem csak a kisebb közösségek, hanem az ország közös érdeke.

 

Cégünktől korrekt, minden fontos tényezőt számításba vevő ajánlatra számíthatsz.

Üzleti igényfelmérés

Minden esetben egy, vagy több személyes találkozó alkalmával, alaposan körbejárjuk a megfogalmazott igényeket, igyekszünk teljes mértékben belelátni azokba a folyamatokba, melyeknek megismerése segíthet feltérképezni az eredmény biztosításához szükséges feladatok mibenlétét és mennyiségét, valamint a szükséges technológiát, platformot. Tanácsadó kollégáink az igények pontosításában is segítséget tudnak nyújtani.

Indikatív költségmegállapítás

A fejlesztéshez és egy új szoftver megrendeléséhez kell a „kedv”, amit egy magas költség azonnal el is tud venni. Mielőtt a felek belelovalják magukat, érdemes a nagyságrendekről beszélni. Egy fejlesztés tervezett költségeit az évek alatt megszerzett tapasztaltok által, viszonylag pontosan be lehet határolni. Ez persze nem jelenti azt, hogy félinformációk alapján meg lehet állapítani a költségeket. Valamint a feladatok kibontásánál, az esetlegesen bővülő igények jelentősen befolyásolhatják a végleges árat.

Rendszerigény követelmény felmérés

Ahhoz, hogy megismerjük az elvégzendő feladatokat, pontos felmérés veszi kezdetét. Ilyenkor végig kell menni, minden apró és olykor jelentéktelennek tűnő elváráson, részleten, funkcióigényen és főként logikailag fel kell építeni a projektet.

Rendszer követelmény specifikáció

Amikor már látszik a scope, le kell ülni és létrehozni a felmérés eredménytermékét a rendszerkövetelmény- specifikációt. Ennek a dokumentumnak a mentén dolgoznak a fejlesztők, és ez alapján tudja a megrendelő is, hogy pontosan mi is lesz a végeredmény. A fejlesztés csak abban az esetben kezdődik meg, ha dokumentációt mindkét fél elfogadta és jóváhagyólag aláírta.

Szerződés

A vállalás tárgyának függvényében két féle szerződéssel dolgozunk – Megbízási-, vagy Vállalkozási szerződés – jön létre, amely mindkét esetben tartalmazza mind a megrendelő, mind a cég jogait és kötelezettségeit. Minden esetben mellékletként megtalálható a vállalás pontos részletezése, vagy maga a követelményspecifikáció.

Fejlesztés

Megkezdődik a fejlesztés. Amennyiben publikus oldalról van szó, elkészülnek az első látványtervek, melyek a frontend fejlesztés alapját jelentik. Ezzel egy időben megindul a backend fejlesztés is, ami a motorját fogja alkotni az új fejlesztésnek. A fejlesztési ütemeknek megfelelően, ügyféldemókat iktatunk be, így a megrendelő mindig aktuálisan láthatja az elkészült modulokat, funkciókat.

Tesztelés

Az elkészült modulok első körben fejlesztői tesztelésen esnek át, majd a fejlesztés végén az egységes funkcionalitást teszteljük. Ezek a tesztek éles futtatási környezetben, természetesen nem publikusan zajlanak. A tesztnél fontos, hogy a megrendelő, illetve mindazok, akik az elkészült fejlesztést használni fogják, részt vegyenek ebben a folyamatban. A feltárt esetleges hibák az élesítés előtt javításra kerülnek.

Bevezetés – betanítás

Egy komplexebb rendszer alkalmazása jelentős változás egy cég életében. Az átállás és az üzembiztos használat nem is megy egyik napról a másikra, ezért érdemes hosszabb időintervallumot szánni rá. Ennek a folyamatnak a támogatása minden esetben része a fejlesztésnek. Előzetesen meghatározott óraszámban a felhasználók és az adminok betanítását is elvégezzük, valamint az oktatásról videó anyagot, valamint felhasználói dokumentációt is készítünk, melyet átadunk a megrendelőnek.

Üzemeltetés

Egyedi fejlesztésű, összetettebb rendszerek esetében ajánlott úgynevezett SLA szerződést kötni (Jelentése: Service Level Agreement = Szolgáltatási Szint Megállapodás), melyet érdemes a fejlesztés elején fixálni. Ezen szerződések célja a szolgáltatási minőség biztosítása a teljes időtartam alatt. Kevésbé összetett projektek, vagy nem csupán saját fejlesztés esetében, egy üzemeltetési megállapodás is teljes biztonságot tud jelenteni a megbízó számára.

Fenntarthatóság

Egyedi rendszereinket, szoftvereinket, alkalmazásainkat ismert és fejlesztői körökben elismert technológia és módszertan mentén készítjük, megfelelő fejlesztői dokumentációval adjuk át, így biztosítva, hogy cégünktől függetlenül is fenntartható, továbbfejleszthető szoftvert biztosítsunk a megrendelőink részére.