Éjjel-nappal
támogatás
06 70 413 1107
WEBSEBESSÉG!?
NÁLuNK NINCS MEGÁLLÁS!

Amennyiben a weboldalad lassú, döcög, cammog, vagy nem elérhető:  nem sok esélyed van a konkurenssel szemben. És ez NEM a Google sebességmérő alapján eldöntendő kérdés! A weboldalsebesség rendkívül fontos a felhasználói élmény szempontjából.

Mit érez ebből az ügyfél? Mindent. A felhasználó egy webhely, alkalmazás, szoftver, vagy egyéb digitális eszköz használata során tapasztalatokra tesz szert, amely alapján döntést hoz. Vásárlási szándékot mutat, vagy elveszti érdeklődését.

Érdekelnek a részletek? Vedd fel velünk a kapcsolatot és növeld a felhasználói élményt, egyben a bevételed!

BIZTOSAn megfelelő az oldalad?
WEBFEJLESZTÉS ÁRAK

Sok esetben ilyenkor már mész is tovább a következő találatra és hosszú ideig keresed majd az informatikai fejlesztések árait. Miért olyan nagy titok ez? Mi magunk sem tudjuk. A weboldalak árai azonban pont annyira meghatározhatatlanok látatlanban, mint a te kéréseid.

Ezért adj lehetőséget a pontos kalkulációra. A kapcsolatfelvételt követően azonnal elküldjük Neked fejlesztési árainkat.

Tovább gyorsul a webes fejlesztésed, ha felkeresel minket a +36704131107-es telefonszámon.

INDULJUNK EL EGYÜTT AZ ÚTON!

Igényfelmérés

Itt nem a „kell, vagy sem, illetve a mennyiért” a fő téma. Sokkal inkább a fejlesztendő webes felülettel szemben támasztott elvárások átbeszélése a célközönség meghatározása, hogy pontosan mit közvetítsen az oldal, illetve, hogy milyen funkciók szolgálják legjobban az oldal látogatóinak igényeit. Mik a célok az oldallal hosszútávon, honnan, hová szeretnénk vele eljutni és milyen eredményt tervezünk általa realizálni.

Árajánlatadás

Összetettebb oldalak, webshopok esetében itt még csak indikatív formában tudjuk megbecsülni a költségeket, de a feladatok és a követelmények részletes és pontos kibontása után már véglegesíthető mind az ár, mind a vállalási határidő.

Specifikáció

A specifikáció azon feladatok és eredmények összegzett dokumentációja, amiből mindkét fél számára egyértelműen látszik, hogy mit kell megcsinálni, illetve, hogy pontosan mi lesz a végeredmény. Ez a dokumentáció minél részletesebb és precízebb, annál kevésbé beszélhetünk el egymás mellett a megrendelővel. A dokumentáció tartalmazza a látvány- és funkcióterveket is, így mind az oldal kinézete, struktúrája és funkciói látható, értelmezhető formában a megrendelő rendelkezésére áll. A dokumentáció írásban történő elfogadása után kezdjük meg a kivitelezést.

Fejlesztés

A fejlesztést a szerződésben rögzített feltételek teljesülése után kezdjük meg a fent leírt dokumentáció alapján, az előre meghatározott időintervallumon belül. A fejlesztés elsődleges célja a webfelület szerkezet- és funkciókész kialakítása. A különböző tartalmak, termékek kizárólag teszt jelleggel kerülnek feltöltésre, és amennyiben ezt a szerződés külön nem szabályozza, a fejlesztés befejezését a különböző tartalmi elemek megléte, vagy hiánya nem befolyásolja.

Demo

A fejlesztés végén bemutatásra kerül a szerkezet és funkciókész webfelület. A megrendelőnek lehetősége van a specifikáció alapján ellenőrizni a modulokat és funkciókat. Az esetleges hiányosságokról, észrevételekről jegyzőkönyv készül, majd ezeket a korrekciókat, határidőn belül elvégezzük és ismételten bemutatjuk.

Admin betanítás

Admin felületen keresztül biztosítható, hogy a megrendelő saját maga is képes legyen kezelni az oldalt. Beállításokat végezhessen, tartalmakat módosítson, illetve újakat tölthessen fel. Webshopok esetében tömeges termékimportokat tudjon kezelni, illetve termék- paraméterezéseket állíthatson be. Igyekszünk üzembiztos tudást adni. Ennek időkerete 1 – 2 óra, de összetettebb felületeknél az oktatásról videóanyagot is adunk, valamint felhasználói kézikönyvet.

Tárhelyre telepítés / élesítés

A fejlesztés végső üteme az elkészült webtartalom fizikai tárolására alkalmas tárhelyre telepítése. Ez lehet saját, vagy akár bérelt tárhely, amely rendelkezik az oldal futtatásához szükséges kapacitással, valamint technológiai paraméterekkel. Az oldal láthatóságát, elérését kizárólag a megrendelő jóváhagyása után tesszük meg, amennyiben ez a megállapodás értelmében még a mi feladatunk és nem a megrendelőé. A végleges beállítások- Url, e-mail stb,- már szintén az éles környezetben történik meg.

Tartalomfeltöltés

A tartalmak feltöltése, minden esetben egyedi megállapodás kérdése, főleg nagymennyiségű termékimportok, vagy hiányos tartalmak esetében. Alapértelmezetten termékfeltöltéseket csak azokban az esetekben végzünk, amennyiben a vállalási határidőn belül a feltölteni kívánt tartalmak, hiánytalanul, megfelelő formátumban és értelmezhetőség mellett a rendelkezésünkre állnak. A tartalma hiánya, értelmezhetetlenségük nem befolyásolhatják a fejlesztés lezárását.

TANÁCSADÁS

Minden esetben egy, vagy több személyes találkozó alkalmával, alaposan körbejárjuk a megfogalmazott igényeket, igyekszünk teljes mértékben belelátni azokba a folyamatokba, melyeknek megismerése segíthet feltérképezni az eredmény biztosításához szükséges feladatok mibenlétét és mennyiségét, valamint a szükséges technológiát, platformot. Tanácsadó kollégáink az igények pontosításában is segítséget tudnak nyújtani.

Indikatív költségmegállapítás

A fejlesztéshez és egy új szoftver megrendeléséhez kell a „kedv”, amit egy magas költség azonnal el is tud venni. Mielőtt a felek belelovalják magukat, érdemes a nagyságrendekről beszélni. Egy fejlesztés tervezett költségeit az évek alatt megszerzett tapasztaltok által, viszonylag pontosan be lehet határolni. Ez persze nem jelenti azt, hogy félinformációk alapján meg lehet állapítani a költségeket. Valamint a feladatok kibontásánál, az esetlegesen bővülő igények jelentősen befolyásolhatják a végleges árat.

Rendszerigény követelmény felmérés

Ahhoz, hogy megismerjük az elvégzendő feladatokat, pontos felmérés veszi kezdetét. Ilyenkor végig kell menni, minden apró és olykor jelentéktelennek tűnő elváráson, részleten, funkcióigényen és főként logikailag fel kell építeni a projektet.

Rendszer követelmény specifikáció

Amikor már látszik a scope, le kell ülni és létrehozni a felmérés eredménytermékét a rendszerkövetelmény- specifikációt. Ennek a dokumentumnak a mentén dolgoznak a fejlesztők, és ez alapján tudja a megrendelő is, hogy pontosan mi is lesz a végeredmény. A fejlesztés csak abban az esetben kezdődik meg, ha dokumentációt mindkét fél elfogadta és jóváhagyólag aláírta.

Szerződés

A vállalás tárgyának függvényében két féle szerződéssel dolgozunk – Megbízási-, vagy Vállalkozási szerződés – jön létre, amely mindkét esetben tartalmazza mind a megrendelő, mind a cég jogait és kötelezettségeit. Minden esetben mellékletként megtalálható a vállalás pontos részletezése, vagy maga a követelményspecifikáció.

Fejlesztés

Megkezdődik a fejlesztés. Amennyiben publikus oldalról van szó, elkészülnek az első látványtervek, melyek a frontend fejlesztés alapját jelentik. Ezzel egy időben megindul a backend fejlesztés is, ami a motorját fogja alkotni az új fejlesztésnek. A fejlesztési ütemeknek megfelelően, ügyféldemókat iktatunk be, így a megrendelő mindig aktuálisan láthatja az elkészült modulokat, funkciókat.

Tesztelés

Az elkészült modulok első körben fejlesztői tesztelésen esnek át, majd a fejlesztés végén az egységes funkcionalitást teszteljük. Ezek a tesztek éles futtatási környezetben, természetesen nem publikusan zajlanak. A tesztnél fontos, hogy a megrendelő, illetve mindazok, akik az elkészült fejlesztést használni fogják, részt vegyenek ebben a folyamatban. A feltárt esetleges hibák az élesítés előtt javításra kerülnek.

Bevezetés – betanítás

Egy komplexebb rendszer alkalmazása jelentős változás egy cég életében. Az átállás és az üzembiztos használat nem is megy egyik napról a másikra, ezért érdemes hosszabb időintervallumot szánni rá. Ennek a folyamatnak a támogatása minden esetben része a fejlesztésnek. Előzetesen meghatározott óraszámban a felhasználók és az adminok betanítását is elvégezzük, valamint az oktatásról videó anyagot, valamint felhasználói dokumentációt is készítünk, melyet átadunk a megrendelőnek.

Üzemeltetés

Egyedi fejlesztésű, összetettebb rendszerek esetében ajánlott úgynevezett SLA szerződést kötni (Jelentése: Service Level Agreement = Szolgáltatási Szint Megállapodás), melyet érdemes a fejlesztés elején fixálni. Ezen szerződések célja a szolgáltatási minőség biztosítása a teljes időtartam alatt. Kevésbé összetett projektek, vagy nem csupán saját fejlesztés esetében, egy üzemeltetési megállapodás is teljes biztonságot tud jelenteni a megbízó számára.

Fenntarthatóság

Egyedi rendszereinket, szoftvereinket, alkalmazásainkat ismert és fejlesztői körökben elismert technológia és módszertan mentén készítjük, megfelelő fejlesztői dokumentációval adjuk át, így biztosítva, hogy cégünktől függetlenül is fenntartható, továbbfejleszthető szoftvert biztosítsunk a megrendelőink részére.

Ágazatok, ahol már szereztünk tapasztalatokat
  • Oktatás, Turizmus
  • Sport és szabadidő
  • Ingatlan, Építőipar
  • Sport és szabadidő
  • Gyártás, Értékesítés
  • Raktározás
  • Csomagolás, Szállítmányozás
  • Egészségügy
  • Igazságügy, Jog
  • Kultúra, művészet
  • Filmgyártás
  • Ügyfélszolgálat
  • Állattenyésztés
  • Mezőgazdaság
  • Energiagazdálkodás
  • Humán erőforrás
MELY TERÜLETEKEN ALKALMAZHATUNK
MA MÁR FELHŐ ALAPÚ SZOFTVEREKET?
  • E – Kereskedelem
  •  Ügyfél / Vevőnyilvántartás
  •  Szoftveres ügyviteltámogatás
  •  Számlázás / Pénzügy
  •  Készletgazdálkodás
  •  Foglalási rendszerek
  •  Egyéb nyilvántartó rendszerek
  •  Folyamatirányítás
  •  Gyártástámogatás
  •  Projektmenedzsment
  •  Könyvelés
  •  Dokumentumkezelés
  •  Ügyféloldali szoftverek, alkalmazások
Eddigi igények, amikkel találkoztunk
  • Rendszerintegráció, szinkron folyamatok kialakítása
  • E-kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Folyamattámogató rendszerek fejlesztése
  • Új fejlesztések integrálása meglévő rendszerekhez
  • Felhő alapú megoldások tervezése, fejlesztése
  • Adatkezelő rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Moduláris fejlesztések az igényekhez és lehetőségekhez igazodva
  • Egyedi nyilvántartó rendszerek és alkalmazások kialakítása
  • „Okos” projektek Start Up – ok megvalósítása