Éjjel-nappal
támogatunk
06 70 413 1107
KARBANTARTÁS

Weboldalak karbantartás és üzemeltetése

Tapasztaljuk, hogy számos kihasználatlan lehetőség, esetleg javítást, karbantartást igénylő folyamat van jelen a webes területeken. Az online jelenlét területén is folyamatosan növekvő versenyhelyzet tapasztalható, ami miatt elengedhetetlen, hogy webes felületünk minden tekintetben naprakész legyen, külső megjelenésében, funkcionálisan és tartalmilag. Karbantartás szolgáltatásunk olyan eseti feladatokat foglal magába, amelyek a weboldal üzemeltetése és karbantartása során merülhetnek fel, de nem szeretne, vagy nem indokolt folyamatos szolgáltatást igénybe venni, csupán egy – egy alkalommal van szükség szakemberre!
Egy weboldal hatékony üzemeltetése, folyamatos karbantartása, a honlap teljesítményének maximalizálása ma már komoly szakértelmet kíván. Egyre több weboldalnál lehet azt tapasztalni, hogy nincs rendszeres karbantartás (WordPress vagy bármely rendszer esetében), vagyis nem frissíttik a szoftvereket, készítenek biztonsági mentést vagy éppen virus lepi el a rendszert. akkor működési hibák lépnek fel.
Az oldal lelassul, illegális tartalmak jelennek meg vagy éppen bejelentett támadó webhellyé válunk. Természetesen nem lehet mindenki szakértő a pluginek fejlesztésében vagy az egyedi programozásban. A fentiek elképzelhetetlenek a weboldal karbantartás szolgáltatásunkkal.
Érdekelnek a részletek? Vedd fel velünk a kapcsolatot és soha többet nem fog problémát okozni a weboldalad karbantartása és üzemeltetése.

ÜZEMELTETÉS

Akármennyire is körültekintő a management a vállalkozások webes és informatikai háttere, bármikor „viharba” kerülhet. Cserbenhagytak, becsaptak és nem vagy elégedett? Korábban rosszul döntöttél, vagy csupán nincs idő foglalkozni egy adott területtel? Nincs meg a megfelelő hozzáértés, így jóval több időt és pénzt emészt fel az indokoltnál?
Egyáltalán nincs érzékelhető haszna?
A cél minden esetben, hogy eredménycentrikus hozzáállással kezeljük az ügyfeleink igényeit, megoldandó problémáit. Az eredménycentrikus hozzáállás nálunk azt jelenti, hogy hosszútávon fenntartható, eredményes és valós megoldást biztosítsunk. A fent nevezett területek bármelyikéről is legyen szó a feladatokat és a legtöbb problémát és gondot levesszük ügyfeleink válláról.
Bárminemű szolgáltatás igénybevételénél lehetőséget kínálunk a költségek egyenletes elosztására. [Ez természetesen nem jelenti azt, hogy a vállalási határidő, vagy a teljesítés a futamidő függvénye.] Az esetek jelentős részében egy webes vagy szoftveres fejlesztést cégünk előfinanszíroz.
Folyamatosságot, mindkét oldalon tervezhetőséget biztosít, mindamellett, hogy ésszerűbben kivitelezhető a munka és mindkét fél nagyobb mozgástérrel rendelkezik.
Nem keletkezik holtidő sem a folyamatokban és nem jelent korrigálhatatlan elköteleződést sem. Veszteség mentes elszámolás Fix havi költség ellenében biztosított a teljes és szükséges szakmai kompetenciát. A költségek felosztása pedig lehetőséget biztosít az eredményből történő finanszírozásra, hiszen kiváltható, vagy átcsoportosítható a belső erőforrás (is).
A MEGOLDÁS
  • Webszerviz szolgáltatásunk elsősorban azoknak a vállalkozásoknak jelenthet megoldást, ahol úgy érzik, halasztást nem tűrő webes bibi van és szakértelem, vagy időhiány miatt nem találják a sebtapaszt!
  • Nem indokolt, vagy más okból nincs szakember havi díjas szolgáltatást igénybe venni az oldal üzemeltetéséhez, akut a probléma ugyan, de eseti.
  • Sürgősségi ellátás, nagyon rövid határidőkkel feltárjuk és elhárítjuk a hibát, vagy írásos javaslatot teszünk a megoldásra.
  • A feladatok és hibák feltárását, valamint azok javítását óradíjas alapon végezzük. Minden esetben előzetes felmérés alapján
  • 90% pontossággal meghatározzuk a ráfordítás mértékét, így a költségek előre láthatóak, nincs meglepetés!
  • Megbízásainkat és a birtokunkba került információkat bizalmasan és diszkréten kezeljük.
  • Gyors, profi munka, reális költségek mentén.
  • Hatékony, gyors munkavégzés az elvégzett munkákra garanciát vállalunk.
FELMERÜLŐ PROBLÉMA LEHET…
  • Sérült, vagy elérhetetlenné vált az oldal? – 12 / 24 órán belül megoldjuk
  • Nem elérhető a kolléga, aki foglalkozik az oldallal
  • Tartalmak korrekciója, vagy módosítására van szükség rövid határidővel
  • Elemzés, analízis – korkép felállítás a tisztán látás miatt
  • Mentések, vagy komplett oldal helyreállítása, ha már nagy a baj
  • Egyéb javítások, amivel meg tudsz lepni minket!
Azt gondolod, hogy nem létezik ma Magyarországon olyan cég, amely elsődlegesnek tekinti ügyfelei finanszirozási lehetőségeit?
Mi is rengeteget tudnánk mesélni a vállalkozások közötti mentalitásbeli különbségekről, legyen szó üzleti vagy emberi hozzáállásról. Mindannyian tisztában vagyunk az ún. “magyar betegségekkel”. Biztató tény azonban, hogy egyre több az olyan szakértelemmel, szorgalommal és kitartással felvértezett szakember itthon, aki tudását és kvalitásait annak szenteli, hogy a hazai vállalkozások mögött erős informatikai és marketing bázist teremtsen.
Mi, nemzetközi szinten is kiróbált szakemberek bátran merítünk a nyugat-európai tudásból és tapasztalatból, a sok szempontból speciális magyar piacon is életképessé téve azt. E folyamatot a legifjabbtól kezdve az idősebb generációig mindenki egy emberként üdvözölheti, hiszen a potenciális munkavállaló réteg “helyzetbe hozása”, erősítése és a hazánkban működő cégek sikerre vitele nem csak a kisebb közösségek, hanem az ország közös érdeke.

Cégünktől korrekt, minden fontos tényezőt számításba vevő ajánlatra számíthatsz. 

ÜZLETI IGÉNYFELMÉRÉS

Minden esetben egy, vagy több személyes találkozó alkalmával, alaposan körbejárjuk a megfogalmazott igényeket, igyekszünk teljes mértékben belelátni azokba a folyamatokba, melyeknek megismerése segíthet feltérképezni az eredmény biztosításához szükséges feladatok mibenlétét és mennyiségét, valamint a szükséges technológiát, platformot. Tanácsadó kollégáink az igények pontosításában is segítséget tudnak nyújtani.

Indikatív költségmegállapítás

A fejlesztéshez és egy új szoftver megrendeléséhez kell a „kedv”, amit egy magas költség azonnal el is tud venni. Mielőtt a felek belelovalják magukat, érdemes a nagyságrendekről beszélni. Egy fejlesztés tervezett költségeit az évek alatt megszerzett tapasztaltok által, viszonylag pontosan be lehet határolni. Ez persze nem jelenti azt, hogy félinformációk alapján meg lehet állapítani a költségeket. Valamint a feladatok kibontásánál, az esetlegesen bővülő igények jelentősen befolyásolhatják a végleges árat.

Rendszerigény követelmény felmérés

Ahhoz, hogy megismerjük az elvégzendő feladatokat, pontos felmérés veszi kezdetét. Ilyenkor végig kell menni, minden apró és olykor jelentéktelennek tűnő elváráson, részleten, funkcióigényen és főként logikailag fel kell építeni a projektet.

Rendszer követelmény specifikáció

Amikor már látszik a scope, le kell ülni és létrehozni a felmérés eredménytermékét a rendszerkövetelmény- specifikációt. Ennek a dokumentumnak a mentén dolgoznak a fejlesztők, és ez alapján tudja a megrendelő is, hogy pontosan mi is lesz a végeredmény. A fejlesztés csak abban az esetben kezdődik meg, ha dokumentációt mindkét fél elfogadta és jóváhagyólag aláírta.

Szerződés

A vállalás tárgyának függvényében két féle szerződéssel dolgozunk – Megbízási-, vagy Vállalkozási szerződés – jön létre, amely mindkét esetben tartalmazza mind a megrendelő, mind a cég jogait és kötelezettségeit. Minden esetben mellékletként megtalálható a vállalás pontos részletezése, vagy maga a követelményspecifikáció.

Fejlesztés

Megkezdődik a fejlesztés. Amennyiben publikus oldalról van szó, elkészülnek az első látványtervek, melyek a frontend fejlesztés alapját jelentik. Ezzel egy időben megindul a backend fejlesztés is, ami a motorját fogja alkotni az új fejlesztésnek. A fejlesztési ütemeknek megfelelően, ügyféldemókat iktatunk be, így a megrendelő mindig aktuálisan láthatja az elkészült modulokat, funkciókat.

Tesztelés

Az elkészült modulok első körben fejlesztői tesztelésen esnek át, majd a fejlesztés végén az egységes funkcionalitást teszteljük. Ezek a tesztek éles futtatási környezetben, természetesen nem publikusan zajlanak. A tesztnél fontos, hogy a megrendelő, illetve mindazok, akik az elkészült fejlesztést használni fogják, részt vegyenek ebben a folyamatban. A feltárt esetleges hibák az élesítés előtt javításra kerülnek.

Bevezetés – betanítás

Egy komplexebb rendszer alkalmazása jelentős változás egy cég életében. Az átállás és az üzembiztos használat nem is megy egyik napról a másikra, ezért érdemes hosszabb időintervallumot szánni rá. Ennek a folyamatnak a támogatása minden esetben része a fejlesztésnek. Előzetesen meghatározott óraszámban a felhasználók és az adminok betanítását is elvégezzük, valamint az oktatásról videó anyagot, valamint felhasználói dokumentációt is készítünk, melyet átadunk a megrendelőnek.

Üzemeltetés

Egyedi fejlesztésű, összetettebb rendszerek esetében ajánlott úgynevezett SLA szerződést kötni (Jelentése: Service Level Agreement = Szolgáltatási Szint Megállapodás), melyet érdemes a fejlesztés elején fixálni. Ezen szerződések célja a szolgáltatási minőség biztosítása a teljes időtartam alatt. Kevésbé összetett projektek, vagy nem csupán saját fejlesztés esetében, egy üzemeltetési megállapodás is teljes biztonságot tud jelenteni a megbízó számára.

Fenntarthatóság

Egyedi rendszereinket, szoftvereinket, alkalmazásainkat ismert és fejlesztői körökben elismert technológia és módszertan mentén készítjük, megfelelő fejlesztői dokumentációval adjuk át, így biztosítva, hogy cégünktől függetlenül is fenntartható, továbbfejleszthető szoftvert biztosítsunk a megrendelőink részére.

webfejlesztés folyamataink

Igényfelmérés

Itt nem a „kell, vagy sem, illetve a mennyiért” a fő téma. Sokkal inkább a fejlesztendő webes felülettel szemben támasztott elvárások átbeszélése a célközönség meghatározása, hogy pontosan mit közvetítsen az oldal, illetve, hogy milyen funkciók szolgálják legjobban az oldal látogatóinak igényeit. Mik a célok az oldallal hosszútávon, honnan, hová szeretnénk vele eljutni és milyen eredményt tervezünk általa realizálni.

Árajánlatadás

Összetettebb oldalak, webshopok esetében itt még csak indikatív formában tudjuk megbecsülni a költségeket, de a feladatok és a követelmények részletes és pontos kibontása után már véglegesíthető mind az ár, mind a vállalási határidő.

Specifikáció

A specifikáció azon feladatok és eredmények összegzett dokumentációja, amiből mindkét fél számára egyértelműen látszik, hogy mit kell megcsinálni, illetve, hogy pontosan mi lesz a végeredmény. Ez a dokumentáció minél részletesebb és precízebb, annál kevésbé beszélhetünk el egymás mellett a megrendelővel. A dokumentáció tartalmazza a látvány- és funkcióterveket is, így mind az oldal kinézete, struktúrája és funkciói látható, értelmezhető formában a megrendelő rendelkezésére áll. A dokumentáció írásban történő elfogadása után kezdjük meg a kivitelezést.

Fejlesztés

A fejlesztést a szerződésben rögzített feltételek teljesülése után kezdjük meg a fent leírt dokumentáció alapján, az előre meghatározott időintervallumon belül. A fejlesztés elsődleges célja a webfelület szerkezet- és funkciókész kialakítása. A különböző tartalmak, termékek kizárólag teszt jelleggel kerülnek feltöltésre, és amennyiben ezt a szerződés külön nem szabályozza, a fejlesztés befejezését a különböző tartalmi elemek megléte, vagy hiánya nem befolyásolja.

Demo

A fejlesztés végén bemutatásra kerül a szerkezet és funkciókész webfelület. A megrendelőnek lehetősége van a specifikáció alapján ellenőrizni a modulokat és funkciókat. Az esetleges hiányosságokról, észrevételekről jegyzőkönyv készül, majd ezeket a korrekciókat, határidőn belül elvégezzük és ismételten bemutatjuk.

Admin betanítás

Admin felületen keresztül biztosítható, hogy a megrendelő saját maga is képes legyen kezelni az oldalt. Beállításokat végezhessen, tartalmakat módosítson, illetve újakat tölthessen fel. Webshopok esetében tömeges termékimportokat tudjon kezelni, illetve termék- paraméterezéseket állíthatson be. Igyekszünk üzembiztos tudást adni. Ennek időkerete 1 – 2 óra, de összetettebb felületeknél az oktatásról videóanyagot is adunk, valamint felhasználói kézikönyvet.

Tárhelyre telepítés / élesítés

A fejlesztés végső üteme az elkészült webtartalom fizikai tárolására alkalmas tárhelyre telepítése. Ez lehet saját, vagy akár bérelt tárhely, amely rendelkezik az oldal futtatásához szükséges kapacitással, valamint technológiai paraméterekkel. Az oldal láthatóságát, elérését kizárólag a megrendelő jóváhagyása után tesszük meg, amennyiben ez a megállapodás értelmében még a mi feladatunk és nem a megrendelőé. A végleges beállítások- Url, e-mail stb,- már szintén az éles környezetben történik meg.

Tartalomfeltöltés

A tartalmak feltöltése, minden esetben egyedi megállapodás kérdése, főleg nagymennyiségű termékimportok, vagy hiányos tartalmak esetében. Alapértelmezetten termékfeltöltéseket csak azokban az esetekben végzünk, amennyiben a vállalási határidőn belül a feltölteni kívánt tartalmak, hiánytalanul, megfelelő formátumban és értelmezhetőség mellett a rendelkezésünkre állnak. A tartalma hiánya, értelmezhetetlenségük nem befolyásolhatják a fejlesztés lezárását.

Ágazatok, ahol már szereztünk tapasztalatokat
  • Oktatás, Turizmus
  • Sport és szabadidő
  • Ingatlan, Építőipar
  • Sport és szabadidő
  • Gyártás, Értékesítés
  • Raktározás
  • Csomagolás, Szállítmányozás
  • Egészségügy
  • Igazságügy, Jog
  • Kultúra, művészet
  • Filmgyártás
  • Ügyfélszolgálat
  • Állattenyésztés
  • Mezőgazdaság
  • Energiagazdálkodás
  • Humán erőforrás
MELY TERÜLETEKEN ALKALMAZHATUNK
MA MÁR FELHŐ ALAPÚ SZOFTVEREKET?
  • E – Kereskedelem
  •  Ügyfél / Vevőnyilvántartás
  •  Szoftveres ügyviteltámogatás
  •  Számlázás / Pénzügy
  •  Készletgazdálkodás
  •  Foglalási rendszerek
  •  Egyéb nyilvántartó rendszerek
  •  Folyamatirányítás
  •  Gyártástámogatás
  •  Projektmenedzsment
  •  Könyvelés
  •  Dokumentumkezelés
  •  Ügyféloldali szoftverek, alkalmazások
Eddigi igények, amikkel találkoztunk
  • Rendszerintegráció, szinkron folyamatok kialakítása
  • E-kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Folyamattámogató rendszerek fejlesztése
  • Új fejlesztések integrálása meglévő rendszerekhez
  • Felhő alapú megoldások tervezése, fejlesztése
  • Adatkezelő rendszerek tervezése, fejlesztése
  • Moduláris fejlesztések az igényekhez és lehetőségekhez igazodva
  • Egyedi nyilvántartó rendszerek és alkalmazások kialakítása
  • „Okos” projektek Start Up – ok megvalósítása